MASZ PYTANIA ODNOŚNIE ZAKUPÓW ONLINE? TU ZNAJDZIESZ ODPOWIEDŹ.
Kiedy otrzymam paczkę po złożeniu zamówienia?
Jeśli złożysz zamówienie do godziny 14 od poniedziałku do czwartku Twoja paczka powinna być dostarczona jeszcze w tym samym tygodniu.
Zamówienia złożone w piątki i weekendy są wysyłane w najbliższym tygodniu roboczym.
Dostawy do klienta są w środy, czwartki i piątki.
Paczki wysyłamy najszybciej jak możemy w ramach czasu naszej pracy oraz sił przerobowych. Po złożeniu zamówienia dostaniesz maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia z dniem wysyłki.
Czy mogę złożyć zamówienie na konkretny termin?
Napisz w komentarzu swój termin, a my postaramy się dostosować odpowiednio wysyłkę. Uprzednio skontaktujemy się z Tobą, jeśli nie będzie to możliwe.
Przerwa w dostępności produktu. Czy będzie jeszcze dostępny?
Czasem z różnych powodów musimy chwilowo wycofać produkt z oferty. Zapytaj nas na zamowieniapochleb@gmail.com o ulubiony produkt jeśli nie ma go na stronie. Odpowiemy dlaczego i/lub postaramy się go dla Ciebie przygotować.
Jakie są koszty przesyłki?
Obecnie wysyłamy za pośrednictwem InPost - kurierem lub do paczkomatu. Koszt przesyłki to 15,70 zł.
Czy mogę przekierować paczkę?
Tak. Niestety nie możemy tego zrobić za Ciebie, ale Ty możesz przekierować swoją paczkę. Możesz to zrobić przez aplikację InPost lub kontaktując się z ich infolinią.
Gdzie jest moja paczka?
Zwierzchnictwo nad paczkami po odbiorze z piekarni przejmuje firma kurierska. Jej drogę można śledzić tutaj. Po stworzeniu listu przewozowego do paczki, jej numer zostaje wysłany na Twoją pocztę e-mail.
Przesyłka nie dotarła w oczekiwanym dniu, co zrobić?
Zwykle paczki docierają do klienta na następny dzień od wysyłki. Rzadko zdarzają się opóźnienia. Napisz do nas na zamowieniapochleb@gmail.com i opisz swój problem. Zajmiemy się tym priorytetowo.
Czy mogę dokonać zwrotu?
Sprzedajemy świeży produkt, dlatego nie przyjmujemy zwrotów. Jednak jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia złóż reklamację.
Jak złożyć reklamację?
Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia napisz do nas na zamowieniapochleb@gmail.com
Opisz swój problem, najlepiej załącz zdjęcie lub film, jeśli lepiej zobrazuje Twoją sprawę. Odpiszemy najszybciej jak będziemy mogli i ustalimy kolejne kroki.